Assessing auditory processing disorders in children with developmental dyslexia using auditory cognitive event-related potentials.
PBN-AR
Instytucja
Wydział Lekarski (Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu)
Źródłowe zdarzenia ewaluacyjne
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
en
Czasopismo
FOLIA PHONIATR LOGO
ISSN
1021-7762
EISSN
1421-9972
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2013
Numer zeszytu
3
Strony od-do
129-135
Numer tomu
65
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Słowa kluczowe
en
Dyslexia
Evoked potentials, auditory
pl
Dysleksja
Potencjały wywołane słuchowe
Cechy publikacji
original-article
Inne
System-identifier
0000086206
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych