"Sieciowe kreowanie i podział wartości a marketing"
PBN-AR
Instytucja
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
PL
Czasopismo
MARKETING I RYNEK
ISSN
1231-7853
EISSN
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2014
Numer zeszytu
8
Strony od-do
115-120
Numer tomu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Open access
Tryb otwartego dostępu
Otwarte czasopismo
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Licencja otwartego dostępu
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Data udostępnienia w sposób otwarty
Streszczenia
Język
EN
Treść
The aim of the article is to identify the role of the net value concept, which has been formulated by A. M. Brandenburger and H.W. Stuart, in marketing efficiency defining. Despite the fact that net logic has been present in management studies for years, in marketing it is still not taken into account sufficiently. To reduce this effect in this article the concept itself is presented and key conclusions coming from its characteristics are drawn.(original abstract)
Inne
System-identifier
18289