"Sieciowe kreowanie wartości a organizacja działalności marketingowej"
PBN-AR
Instytucja
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
PL
Czasopismo
MARKETING I RYNEK
ISSN
1231-7853
EISSN
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2014
Numer zeszytu
8
Strony od-do
545-550
Numer tomu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Streszczenia
Język
EN
Treść
For the last two decades virtualization processes have been considered as developing phenomena in management and marketing studies particularly within the context of value co-creation. Networks (e.g. Internet) enable organization to establish unique relationships with customers and business partners. Hence the essence of contemporary marketing lies in seeking inter-organizational structures in the areas of planning, preparing and performing of marketing activities. In the presented work, the multifaceted impact of virtualization processes on the management of marketing activities will be analyzed. The challenges of coordination, control and execution of marketing activities will be examined.(original abstract)
Inne
System-identifier
19011