Liczą się nauczyciele. Raport o Stanie Edukacji 2013
PBN-AR
Instytucja
Instytut Badań Edukacyjnych
Informacje podstawowe
Rok publikacji
2014
Główny język publikacji
PL
Książka z rozdziałami
Przekład językowy
Ocena KEN
Edycja naukowa
Strony
324
Numer tomu
Seria wydawnicza
Raport o Stanie Edukacji
Numer w serii wydawniczej
4
Numer wydania
1
Wydawca
Instytut Badań Edukacyjnych
Miejsce wydania
Warszawa
ISBN
978-83-61693-47-5
ISMN
ISSN
Mapa
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
20
Autorstwo oznaczone
Redaktorzy
Open access
Tryb otwartego dostępu
Witryna wydawcy
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Data udostępnienia w sposób otwarty
Inne
System-identifier
PX-56b4a0378106eb71826fe534