Czy szkoła ma znaczenie? Analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym. Tom 1
PBN-AR
Instytucja
Instytut Badań Edukacyjnych
Informacje podstawowe
Rok publikacji
2014
Główny język publikacji
PL
Książka z rozdziałami
Przekład językowy
Ocena KEN
Edycja naukowa
Strony
171
Numer tomu
1
Seria wydawnicza
Numer w serii wydawniczej
Numer wydania
1
Wydawca
Instytut Badań Edukacyjnych
Miejsce wydania
Warszawa
ISBN
978-83-61693-73-4
ISMN
ISSN
Mapa
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
11
Autorstwo oznaczone
Redaktorzy
(liczba redaktorów: 1)
Open access
Tryb otwartego dostępu
Witryna wydawcy
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Data udostępnienia w sposób otwarty
Inne
System-identifier
1102