Promotion of alcohol products
PBN-AR
Instytucja
Wydział Nauk Ekonomicznych i Prawnych (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
EN
Czasopismo
Hyperion International Journal of Econophysics & New Economy
ISSN
2069-3508
EISSN
Wydawca
Hyperion University
DOI
Rok publikacji
2014
Numer zeszytu
1
Strony od-do
133-144
Numer tomu
7
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0,6
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
PL
Alkohol
Klienci
Polska 20-21 w.
Prawo
Promocja handlowa
Open access
Tryb otwartego dostępu
Otwarte czasopismo
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Creative Commons — Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Razem z publikacją
Data udostępnienia w sposób otwarty
Streszczenia
Język
EN
Treść
In the elaboration an attention was paid to the promotion tools in the branch of alcohol products; the traditional forms of promotion were discussed together with its new trends more and more frequently applied. In case of described branch it is difficult to apply some forms of promotion that results from the certain bans and other legal restrictions in the adequate Legal Acts. These restrictions concern mainly the products like: alcohol, nicotine, medical drugs, gambling games and lotteries. Due to a wide spectrum of issues connected with the promotion of abovementioned products the author focuses on the tools promotion permitted on the market of alcohol products. Capabilities for acquiring clients were introduced and creation of new methods of promotion in the environment of limited advertising alcohol products. Promotion as a method of communication between enterprises and particular branches with customers is an inevitable element for functioning on a market and for competing among enterprises.
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
Publikacja recenzowana
Inne
System-identifier
0272501248718