Mnemonic methods as a sophisticated tool in learning the science subjects from polish pupils point of view
PBN-AR
Instytucja
Wydział Chemii (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
angielski
Czasopismo
Edukacja Humanistyczna : półrocznik myśli społeczno-pedagogicznej
ISSN
1507-4943
EISSN
Wydawca
DOI
Rok publikacji
2014
Numer zeszytu
2 (31)
Strony od-do
155-172
Numer tomu
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Open access
Tryb otwartego dostępu
Inne
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Inna
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Razem z publikacją
Data udostępnienia w sposób otwarty
Cechy publikacji
peer-reviewed
original-article
Inne
System-identifier
33835