Brakujące fragmenty - o szkolnym czytaniu klasycznych tekstów
PBN-AR
Instytucja
Wydział Filologiczny (Uniwersytet Śląski w Katowicach)
Książka
Tytuł książki
Fundamenty czy fundamentalizmy. Antyk grecko-rzymski i Biblia w szkole
Data publikacji
2015
ISBN
978-83-61693-79-6
Wydawca
Instytut Badań Edukacyjnych
Publikacja
Główny język publikacji
PL
Tytuł rozdziału
Brakujące fragmenty - o szkolnym czytaniu klasycznych tekstów
Rok publikacji
2015
Strony (od-do)
91-99
Numer rozdziału
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0,5
Hasło encyklopedyczne
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
polski
podstawa programowa
tradycja
nowoczesność
interpretacja
Open access
Tryb otwartego dostępu
Inne
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Inna
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Razem z publikacją
Data udostępnienia w sposób otwarty
Inne
System-identifier
0192600118356