Codzienność i niecodzienność spotkania - dialogika Martina Bubera wobec relacji między wychowawcą i wychowankiem. Intuicje pedagogiczne = Commonness and uncommonness of a meeting - Dialogics of Martin Buber towards the relationship between a teacher and a pupil. Pedagogical Intuitions
PBN-AR
Instytucja
Wydział Filozoficzno-Historyczny (Uniwersytet Łódzki)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
ISSN
2450-4491
EISSN
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2016
Numer zeszytu
1
Strony od-do
37-50
Numer tomu
2
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
1
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
en
Martin Buber
pedagogy of creativity
dialogical relationship
Freedom
responsibility
pl
Martin Buber
pedagogika twórczości
relacja dialogiczna
wolność
odpowiedzialność
Cechy publikacji
original-article
Inne
System-identifier
0000060691
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych