Internet jako kanał dystrybucji w motoryzacji
PBN-AR
Instytucja
Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki (Politechnika Opolska)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
polski
Czasopismo
Gospodarka Materialowa & Logistyka
ISSN
1231-2037
EISSN
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne SA
DOI
Rok publikacji
2016
Numer zeszytu
11
Strony od-do
308-319
Numer tomu
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
Słowa kluczowe
PL
kanał dystrybucji
Internet
tuning
EN
distribution channel
Internet
car tuning
Streszczenia
Język
PL
Treść
Znaczenie Internetu jako kanału dystrybucji kształtowało się na przestrzeni lat. Od końca lat 90-tych elektronika oraz globalny dostęp do sieci rozwijały się w Polsce w znacznym tempie. Współpraca partnerów biznesowych, firm oraz przedsiębiorstw spowodowała zwiększenie wpływu Internetu w życie codziennie przeciętnego użytkownika. W artykule przedstawiono wyniki badań dotyczące wykorzystania Internetu jako kanału dystrybucji w motoryzacji, a dokładnie w środowisku osób zajmujących się tuningiem.
Język
EN
Treść
The importance of the Internet as a distribution channel has shaped over the years. Since the '90s electronics and global access to the network have developed in Poland in a significant rate. The cooperation of business partners, companies and enterprises has increased the impact of the Internet on daily life of an average person. The article presents the results of research on the use of the Internet as a distribution channel in the automotive industry, specifically in the environment of people involved in car tuning.
Inne
System-identifier
27931