Post-injection delirium/sedation syndrome after olanzapine long-acting intramuscular injection - who is at risk?
PBN-AR
Instytucja
Wydział Farmaceutyczny (Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
en
Czasopismo
BASIC & CLINICAL PHARMACOLOGY & TOXICOLOGY
ISSN
1742-7835
EISSN
1742-7843
Wydawca
URL
Rok publikacji
2015
Numer zeszytu
3
Strony od-do
213-214
Numer tomu
117
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
Pozostali autorzy
+ 4
Słowa kluczowe
en
Schizophrenia - drug therapy
Benzodiazepines - adverse effects
Delirium - chemically induced
Drug-related side effects and adverse reactions
Injections, intramuscular
Delayed-action preparations
pl
Schizofrenia - farmakoterapia
Benzodiazepiny - działanie szkodliwe
Majaczenie - etiologia chemiczna
Działanie uboczne i szkodliwe polekowe
Wstrzyknięcia domięśniowe
Leki o przedłużonym działaniu
Cechy publikacji
case-study
Inne
System-identifier
0000093111
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych