Agomelatine-induced liver injury in a patient with choledocholithiasis.
PBN-AR
Instytucja
Wydział Lekarski II (Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
en
Czasopismo
ACTA NEUROPSYCHIATRICA
ISSN
1601-5215
EISSN
1601-5215
Wydawca
URL
Rok publikacji
2015
Numer zeszytu
1
Strony od-do
56-59
Numer tomu
27
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
Pozostali autorzy
+ 1
Słowa kluczowe
en
Acetamides - adverse effects
Antidepressive agents - adverse effects
Drug-induced liver injury - etiology
Choledocholithiasis - complications
pl
Acetamidy - działanie szkodliwe
Środki przeciwdepresyjne - działanie szkodliwe
Uszkodzenie wątroby polekowe - etiopatogeneza
Kamica przewodu żółciowego wspólnego - powikłania
Cechy publikacji
case-study
Inne
System-identifier
0000091044
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych