Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysis
PBN-AR
Instytucja
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
en
Czasopismo
International Scientific E-Journal “Economic Processes Management”
ISSN
EISSN
2311-6293
Wydawca
Sumy State University
DOI
Rok publikacji
2014
Numer zeszytu
2 (3)
Strony od-do
1-8
Numer tomu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0,5
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
en
ecological goods
ecological innovations
consumer’s readiness
promotion of innovations
ecological marketing
sustainable development
Streszczenia
Język
en
Treść
The article deals with methodic approach to analyze the consumer’s readiness of the target audience concerning ecological production, and to produce actions to stimulate demand and to promote ecological production in the market. The received results deepen the methodic grounds of marketing objectivation and following of the ecological innovations projects introductionі. It forms preconditions to change native economy to the leading ecologically oriented innovative development
Cechy publikacji
discipline:Ekonomia
discipline:Nauki o zarządzaniu – dziedzina nauk ekonomicznych
discipline:Economics
discipline:Management – field of economics
Original article
Original article presents the results of original research or experiment.
Oryginalny artykuł naukowy
Oryginalny artykuł naukowy przedstawia rezultaty oryginalnych badań naukowych lub eksperymentu.
Inne
System-identifier
PBN-R:798499