Flipped classroom jako nowy paradygmat edukacji – wyniki badań satysfakcji studentów
PBN-AR
Instytucja
Wydział Inżynierii Lądowej (Politechnika Warszawska)
Książka
Tytuł książki
E-edukacja w praktyce – wyzwania i bariery
Data publikacji
2014
ISBN
978-83-63127-15-2
Wydawca
Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych
Publikacja
Główny język publikacji
pl
Tytuł rozdziału
Flipped classroom jako nowy paradygmat edukacji – wyniki badań satysfakcji studentów
Rok publikacji
2014
Strony (od-do)
30-43
Numer rozdziału
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0.65
Hasło encyklopedyczne
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
en
flipped classroom
Streszczenia
Język
pl
Treść
W opracowaniu przedstawiono wyniki badań satysfakcji studentów związane z wprowadzaniem nowego paradygmatu edukacji – flipped classroom (FC). Badania przeprowadzono w roku akademickim 2013/2014 na grupie prawie 300 studentów pierwszego semestru Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, podczas polskojęzycznych (PL) i anglojęzycznych (EN) zajęć z Podstaw Informatyki i Information Technologies prowadzonych w ramach studiów stacjonarnych pierwszego stopnia. Rezultaty badań mogą stanowić punkt wyjściowy dalszych analiz dotyczących roli i miejsca Technology Enhanced Learningu (TEL) w polskim systemie edukacji
Inne
System-identifier
WUT5caa8a38160142bb84b16caf112e432b