Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski
PBN-AR
Instytucja
Wydział Politologii i Dziennikarstwa (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
Informacje podstawowe
Rok publikacji
2016
Główny język publikacji
polski
Książka z rozdziałami
Przekład językowy
Ocena KEN
Edycja naukowa
Strony
326
Numer tomu
Seria wydawnicza
Numer w serii wydawniczej
Numer wydania
Wydawca
Wydawnictwo UMCS
Miejsce wydania
Lublin
ISBN
978-83-7784-818-0
ISMN
ISSN
Mapa
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
15,5
Autorstwo oznaczone
Autorzy
Pozostali autorzy
+ 22
Redaktorzy
Słowa kluczowe
polski
kreowanie wizerunku,
promocja,
marketing miejsca,
Facebook,
submarki,
cittaslow,
polityka informacyjna,
strategia marki
Streszczenia
Język
polski
Treść
Publikacji szuka odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu, realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy lokalni tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej?
Inne
System-identifier
PX-588dfb5c82ce09677f5c0485