Koncepcja kontroli ciągłości składu pociągu
PBN-AR
Instytucja
Wydział Transportu i Elektrotechniki (Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
ISSN
1509-5878
EISSN
Wydawca
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
DOI
Rok publikacji
2016
Numer zeszytu
6
Strony od-do
268-270
Numer tomu
6
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
(liczba autorów: 3)
Pozostali autorzy
+ 1
Autorzy przekładu
(liczba autorów przekładu: 0)
Słowa kluczowe
pl
GPS
ciągłość pociągu
Streszczenia
Język
pl
Treść
W prezentowanym artykule scharakteryzowano urządzenia i układy umożliwiających identyfikację taboru. Należą do nich urządzenia przytorowe (w tym różnego rodzaju czujniki koła), licznikowe obwody torowe oraz hamulec zespolony samoczynny. W artykule przedstawiono budowę i zasadę wymienionych urządzeń oraz wskazano rolę tych urządzeń w systemie kontroli ciągłości składu pociągu. W dalszej części artykułu przedstawiono koncepcję kontroli ciągłości składu pociągu w oparciu o sygnały satelitarne.
Cechy publikacji
Ekonomia
Transport
Economics
Transport
discipline:Transport
discipline:Transport
Original article
Original article presents the results of original research or experiment.
Oryginalny artykuł naukowy
Oryginalny artykuł naukowy przedstawia rezultaty oryginalnych badań naukowych lub eksperymentu.
Inne
System-identifier
PBN-R:734225