Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) w aspekcie konkurencyjności przedsiębiorstw
PBN-AR
Instytucja
Wydział Zarządzania (Politechnika Częstochowska)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
ABC Jakości
ISSN
1234-7248
EISSN
Wydawca
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji
DOI
URL
Rok publikacji
2015
Numer zeszytu
Strony od-do
13-20
Numer tomu
R.21, nr 2 (82)
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Streszczenia
Język
pl
Treść
W dobie globalizacji, kiedy klienci mogą nabywać produkty i usługi w dowolnie wybranym przez siebie państwie, zarządzanie przedsiębiorstwem w sposób sprawny i skuteczny wymaga wykorzystania w jego działalności technologii informatycznych oraz Internetu. W artykule przedstawiono i omówiono koncepcję systemu CRM - zarządzanie relacjami z klientami w aspekcie konkurencyjności przedsiębiorstw. Stwierdzono, że przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa na globalnym rynku coraz częściej jest wynikiem zarządzania całokształtem relacji z klientem.
Cechy publikacji
original-article
Inne
System-identifier
47808