"Czyżby nowy Sartre?" - czyli o drugiej edycji tutoringu akademickiego jako o nowej formie nauczania trzeciego języka obcego studentów na kierunku lingwistyka stosowana
PBN-AR
Instytucja
Wydział Filologiczny (Uniwersytet Gdański)
Książka
Tytuł książki
W trosce o jakość w ilości : tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim
Data publikacji
2016
ISBN
978-83-65148-72-8
Wydawca
Wydawnictwo Libron - Filip Lohner
Publikacja
Główny język publikacji
pl
Tytuł rozdziału
"Czyżby nowy Sartre?" - czyli o drugiej edycji tutoringu akademickiego jako o nowej formie nauczania trzeciego języka obcego studentów na kierunku lingwistyka stosowana
Rok publikacji
2016
Strony (od-do)
143-158
Numer rozdziału
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0.78
Hasło encyklopedyczne
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Open access
Tryb otwartego dostępu
Witryna wydawcy
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Inna
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Razem z publikacją
Data udostępnienia w sposób otwarty
Cechy publikacji
chapter-in-a-book
peer-reviewed
Inne
System-identifier
0000040676