Działania arytmetyczne w początkowej edukacji matematycznej - kształtowanie pojęć czy rozwijanie nawyków rachunkowych?
PBN-AR
Instytucja
Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Opolski)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
Acta Universitatis Palackianae Olomoucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica
ISSN
0862-9765
EISSN
Wydawca
Olomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého
DOI
URL
Rok publikacji
2014
Numer zeszytu
Strony od-do
217-221
Numer tomu
6
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0.5
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
pl
edukacja matematyczna, rozumienie pojęć, działania arytmetyczne
en
mathematical education, understanding notions, elementary arithmetic
Inne
System-identifier
UO9f4895f2bb614af5b54e0fa2bd44e876