CSR I JEGO ZNACZENIE DLA KSZTAŁTOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI – W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ ANKIETOWYCH
PBN-AR
Instytucja
Wydział Administracji i Nauk Społecznych (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
ISSN
1641-3466
EISSN
Wydawca
Politechnika Śląska
DOI
Rok publikacji
2016
Numer zeszytu
92
Strony od-do
155-167
Numer tomu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
(liczba autorów: 3)
Pozostali autorzy
+ 1
Słowa kluczowe
pl
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
CSR
relacje z klientami
kreowanie marki
Streszczenia
Język
pl
Treść
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) jest nową, dynamicznie rozwijającą się koncepcją zakładającą równowagę między trzema wymiarami – ekonomicznym, społecznym i ekologicznym. Od przedsiębiorstwa oczekuje się nie tylko pomnażania zysków, ale również pełnego spojrzenia na otoczenie i pracowników. Społeczne zaangażowanie to obecnie, poza działalnością charytatywną, odpowiedź na potrzeby społeczności. Najważniejsze jest, by przedsiębiorstwa wdrożyły procesy, dzięki którym względy społeczne, środowiskowe i etyczne oraz kwestie praw człowieka staną się stałym elementem ich działalności i strategii biznesowej.
Cechy publikacji
ORIGINAL_ARTICLE
Inne
System-identifier
EX-58b70e55d5de5d762e57ae4b