Użycie eye-trackingu w neuromarketingu
PBN-AR
Instytucja
Wydział Fizyki (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
Optyka (2pkt w roku publikacji)
ISSN
2081-1268
EISSN
Wydawca
M2 Media s.c.
DOI
Rok publikacji
2017
Numer zeszytu
44
Strony od-do
34-36
Numer tomu
1/2017
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0,30
Autorzy
(liczba autorów: 2)
Słowa kluczowe
pl
neuromarketing
eye-tracking
ścieżki skanowania
mapa cieplna
Streszczenia
Język
pl
Treść
Neuromarketing cieszy się coraz większą popularnością ze względu na swój obiektywizm. Stanowi on połączenie wiedzy medycznej, technologii, psychologii oraz marketingu. Neuromarketing zajmuje się wykorzystaniem narzędzi pomiarowych stosowanych w naukowych badaniach psychofizjologicznych oraz wiedzy o zachowaniach człowieka. Innymi słowy, zajmuje się bezpośrednim badaniem reakcji psychofizjologicznych konsumentów w celu optymalizacji narzędzi marketingowych.
Cechy publikacji
Biofizyka – dziedzina nauk fizycznych
Nauki o zdrowiu
Biophysics – field of physical sciences
Health sciences
discipline:Nauki o zarządzaniu – dziedzina nauk humanistycznych
discipline:Nauki o zdrowiu
discipline:Psychologia
discipline:Management – field of humanities
discipline:Health sciences
discipline:Psychology
Popular science/scholarly article
Artykuł popularnonaukowy
Inne
System-identifier
PBN-R:815400