Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne
PBN-AR
Instytucja
Wydział Pedagogiczny (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
Informacje podstawowe
Rok publikacji
2017
Główny język publikacji
pl
Książka z rozdziałami
Przekład językowy
Ocena KEN
Edycja naukowa
Strony
244
Numer tomu
Seria wydawnicza
Prace Monograficzne
Numer w serii wydawniczej
nr 784
Numer wydania
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Miejsce wydania
Kraków
ISBN
978-83-8084-031-7
ISMN
ISSN
Mapa
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
13,5
Autorstwo oznaczone
Inne
System-identifier
0000036700
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych