Modelowanie strategii promocji w samorządowych jednostkach terytorialnych z wykorzystaniem eksploracyjnej analizy czynnikowej (E-FA) na przykładzie regionu Warmii i Mazur
PBN-AR
Instytucja
Wydział Nauk Ekonomicznych i Prawnych (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach)
Książka
Tytuł książki
Nowa jakość zarządzania
Data publikacji
2017
ISBN
978-83-62785-23-0
Wydawca
Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Publikacja
Główny język publikacji
polski
Tytuł rozdziału
Modelowanie strategii promocji w samorządowych jednostkach terytorialnych z wykorzystaniem eksploracyjnej analizy czynnikowej (E-FA) na przykładzie regionu Warmii i Mazur
Rok publikacji
2017
Strony (od-do)
29-52
Numer rozdziału
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
1,20
Hasło encyklopedyczne
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
polski
Analiza czynnikowa (Exploratory Factor Analysis (EFA))
Jednostki samorządu terytorialnego (JST)
Marketing terytorialny
Mazury
Promocja
Warmia
Cechy publikacji
peer-reviewed
chapter-in-a-book
Inne
System-identifier
0272801730277