Realna przymierzalnia, wirtualne zakupy - konsument i jego decyzje w dobie digitalizacji
PBN-AR
Instytucja
Wydział Nauk Ekonomicznych i Technicznych (Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
Autobusy - Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe (7pkt w roku publikacji)
ISSN
1509-5878
EISSN
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2017
Numer zeszytu
12
Strony od-do
1795--1798
Numer tomu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
pl
e-commerce
e-konsument
showrooming
sprzedaż internetowa
Open access
Tryb otwartego dostępu
Otwarte czasopismo
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Inna
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Razem z publikacją
Data udostępnienia w sposób otwarty
Streszczenia
Język
pl
Treść
The article discusses the results of the analysis of consumer behavior in the process of purchasing goods and services in traditional and online stores on the Polish market. Consumer decision-making has been studied as to the location of shopping and the conditions under which they are handled. An important aspect of the work was to draw attention to the relationship between the place of purchase and the purchase of goods by consumers.
Inne
System-identifier
0000034967