Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. Tom 1
PBN-AR
Instytucja
Wydział Teologiczny (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie)
Informacje podstawowe
Rok publikacji
2017
Główny język publikacji
pl
Książka z rozdziałami
Przekład językowy
Ocena KEN
Edycja naukowa
Strony
252
Numer tomu
1
Seria wydawnicza
Numer w serii wydawniczej
Numer wydania
1
Wydawca
Dom Wydawniczy "Elipsa"
Miejsce wydania
Warszawa
ISBN
9788371511868
ISMN
ISSN
Mapa
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
12.50
Autorstwo oznaczone
Słowa kluczowe
pl
media
internet
polityka
reklama
religia
Cechy publikacji
discipline:Nauki o mediach
discipline:Nauki o polityce
discipline:Nauki teologiczne
discipline:Psychologia
discipline:Socjologia
discipline:Media studies
discipline:Political science
discipline:Theological sciences
discipline:Psychology
discipline:Sociology
Scholarly monograph
Scholarly monograph is a thematically consistent, comperhensive scholarly treatise. In PBN, conference proceedings books are also considered scholarly monographs. If you are adding a conference proceedings book, please remember to mark also "Collective publication" and "Conference publication" checkboxes.
Monografia naukowa
Monografia naukowa to spójne tematycznie, wyczerpujące opracowanie naukowe. W PBN za monografie naukowe uważane są również zbiorowe książki pokonferencyjne (tzw. conference proceedings). Jeśli dodajesz zbiorową książkę pokonferencyjną, pamiętaj o tym, by zaznaczyć również pola "Publikacja zbiorowa" oraz "Publikacja konferencyjna".
Inne
System-identifier
PBN-R:838223