Badanie sprawności narracyjnej na podstawie tekstu ucznia z trudnościami w czytaniu i pisaniu = The study of the narrative efficiency based on the text of a student with difficulties in reading and writing
PBN-AR
Instytucja
Wydział Humanistyczny (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
Conversatoria Linguistica (5pkt w roku publikacji)
ISSN
1897-1415
EISSN
Wydawca
Pracownia Wydawnicza Wydziału Humanistycznego UPH w Siedlcach
DOI
Rok publikacji
2017
Numer zeszytu
Strony od-do
93-116
Numer tomu
11
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
1,20
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
pl
Dysleksja i dysgrafia
Sprawność językowa
Terapia logopedyczna
Trudności w nauce
Streszczenia
Język
en
Treść
Cechy publikacji
original-article
Inne
System-identifier
0272901865049