Wendy L. Moss, Susan A. Taddonio, Kids with physical disabilities and challenges
PBN-AR
Instytucja
Wydział Pedagogiczny (Uniwersytet Warszawski)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
CZŁOWIEK NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZEŃSTWO (10pkt w roku publikacji)
ISSN
1734-5537
EISSN
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
DOI
Rok publikacji
2017
Numer zeszytu
1 (35)
Strony od-do
118-122
Numer tomu
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Cechy publikacji
Pedagogika
Psychologia
Pedagogy
Psychology
Original article
Original article presents the results of original research or experiment.
Oryginalny artykuł naukowy
Oryginalny artykuł naukowy przedstawia rezultaty oryginalnych badań naukowych lub eksperymentu.
Inne
System-identifier
PBN-R:862370