Badanie efektywności kształcenia akademickiego w zakresie zarządzania projektami według modelu kompetencyjnego IPMA-STUDENT
PBN-AR
Instytucja
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
PL
Czasopismo
Przedsiębiorstwo we Współczesnej Gospodarce : teoria i praktyka = Research on Enterprise in Modern Economy : theory and practice (6pkt w roku publikacji)
ISSN
2084-6495
EISSN
Wydawca
DOI
Rok publikacji
2018
Numer zeszytu
2018, nr 1 (24)
Strony od-do
107-126
Numer tomu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0,95
Autorzy
(liczba autorów: 2)
Pozostali autorzy
+ 1
Słowa kluczowe
PL
kompetencje zarządzania projektami
model kompetencyjny
efektywność kształcenia
Cechy publikacji
original-article
peer-reviewed
Inne
System-identifier
60703
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych