Validation of EEG as an advertising research method: relation between EEG reaction toward advertising and attitude toward advertised issue (related to political and ideological beliefs)
PBN-AR
Instytucja
Wydział Psychologii (Uniwersytet Warszawski)
Książka
Tytuł książki
Neuroeconomic and behavioral aspects of decision making. Proceedings of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference
Data publikacji
2017
ISBN
9783319629377
Wydawca
Springer International Publishing
Publikacja
Główny język publikacji
en
Tytuł rozdziału
Validation of EEG as an advertising research method: relation between EEG reaction toward advertising and attitude toward advertised issue (related to political and ideological beliefs)
Rok publikacji
2017
Strony (od-do)
273-291
Numer rozdziału
18
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
1,12
Hasło encyklopedyczne
Autorzy
(liczba autorów: 2)
Konferencja
Indeksowana w Scopus
nie
Indeksowana w Web of Science Core Collection
nie
Liczba cytowań z Web of Science Core Collection
Nazwa konferencji (skrócona)
CMEE 2016
Nazwa konferencji
Computational Methods in Experimental Economics
Początek konferencji
2016-11-30
Koniec konferencji
2016-12-01
Lokalizacja konferencji
Szczecin
Kraj konferencji
PL
Lista innych baz czasopism i abstraktów w których była indeksowana
Cechy publikacji
Chapter in a book
Rozdział w książce
Inne
System-identifier
PBN-R:854017