Formy zaspokajania potrzeb konsumentów a wyniki ekonomiczne gospodarstw ekologicznych
PBN-AR
Instytucja
Wydział Ekonomiczny (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
Książka
Tytuł książki
Wybrane aspekty zarządzania marketingowego = Selected aspects of marketing management / red. nauk. Joanna Szwacka-Mokrzycka, Marzena Lemanowicz
Data publikacji
2013
ISBN
978-83-7583-522-9
Wydawca
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Publikacja
Główny język publikacji
PL
Tytuł rozdziału
Formy zaspokajania potrzeb konsumentów a wyniki ekonomiczne gospodarstw ekologicznych
Rok publikacji
2013
Strony (od-do)
142-154
Numer rozdziału
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0
Hasło encyklopedyczne
Autorzy
(liczba autorów: 3)
Pozostali autorzy
+ 2
Inne
System-identifier
22184