Efektywność zastosowania oprogramowania GRADYS - treningu poznawczego z elementami wirtualnej rzeczywistości - u osób po 60. roku życia bez zaburzeń funkcji poznawczych
PBN-AR
Instytucja
Wydział Pedagogiki i Psychologii (Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
pl
Czasopismo
Neuropsychiatria i Neuropsychologia (6pkt w roku publikacji)
ISSN
1896-6764
EISSN
2084-9885
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2017
Numer zeszytu
no 4
Strony od-do
143-151
Numer tomu
12
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
Open access
Tryb otwartego dostępu
Otwarte czasopismo
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Creative Commons — Uznanie autorstwa-Niekomercyjne-Na tych samych warunkach
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Razem z publikacją
Data udostępnienia w sposób otwarty
Cechy publikacji
original-article
Inne
System-identifier
0000027660
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych