Individual Methodological Orientations - Theoretical Background and a Model of the Phenomenon
PBN-AR
Instytucja
Wydział Nauk o Wychowaniu (Uniwersytet Łódzki)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
en
Czasopismo
Przegląd Badań Edukacyjnych
ISSN
1895-4308
EISSN
2392-1544
Wydawca
UMK
DOI
Rok publikacji
2019
Numer zeszytu
28
Strony od-do
111-147
Numer tomu
1
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
2,4
Autorzy
(liczba autorów: 1)
Słowa kluczowe
en
individual methodological orientations
methodology
dichotomy principle
oppositions
ambivalence
Open access
Tryb otwartego dostępu
Otwarte repozytorium
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Creative Commons — Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Razem z publikacją
Data udostępnienia w sposób otwarty
Cechy publikacji
original-article
peer-reviewed
Inne
System-identifier
PX-5d00e3b4d5deeac28591cd51
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych