Ociemniały uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną w szkole ogólnodostępnej – pomoc czy niemoc pedagogiczna?
PBN-AR
Instytucja
Wydział Nauk Pedagogicznych (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie)
Książka
Tytuł książki
Edukacja inkluzyjna. Bogactwo form i treści
Data publikacji
2017
ISBN
978-83-7051-836-3
Wydawca
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Publikacja
Główny język publikacji
pl
Tytuł rozdziału
Ociemniały uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną w szkole ogólnodostępnej – pomoc czy niemoc pedagogiczna?
Rok publikacji
2017
Strony (od-do)
49-65
Numer rozdziału
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
0.8
Hasło encyklopedyczne
Inne
System-identifier
APSb05bc47f03d948b092869236023fd0a0