Virtual reality in marketing communication – the impact on the message, technology and offer perception – empirical study
PBN-AR
Instytucja
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
EN
Czasopismo
ECONOMICS AND BUSINESS REVIEW (15pkt w roku publikacji)
ISSN
2392-1641
EISSN
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2018
Numer zeszytu
No. 3
Strony od-do
36-50
Numer tomu
Vol. 4 (18)
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
1,04
Słowa kluczowe
PL
Rzeczywistość wirtualna
Komunikowanie marketingowe
Technika
Technologia
Wirtualizacja
EN
Virtualization
Communication technology
Advertising
Open access
Tryb otwartego dostępu
Inne
Wersja tekstu w otwartym dostępie
Wersja opublikowana
Licencja otwartego dostępu
Inna
Czas opublikowania w otwartym dostępie
Po publikacji
Ilość miesięcy od publikacji
Data udostępnienia w sposób otwarty
Streszczenia
Język
EN
Treść
If we want psychological science to have a meaningful real-world impact, it has to be trusted by the public. Scientific progress is noisy; accordingly, replications sometimes fail even for true findings. We need to communicate the acceptability of uncertainty to the public and our peers, to prevent psychology from being perceived as having nothing to say about reality.
Język
PL
Treść
Jeśli chcemy, aby nauka psychologiczna wywarła znaczący wpływ na świat rzeczywisty, musi być zaufana przez opinię publiczną. Postęp naukowy jest głośny; w związku z tym replikacje czasami zawodzą nawet w przypadku prawdziwych ustaleń. Musimy przekazać społeczeństwu i naszym rówieśnikom akceptowalność niepewności, aby zapobiec postrzeganiu psychologii jako nie mającej nic do powiedzenia na temat rzeczywistości.
Inne
System-identifier
120199
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych