Internet-Mediated Dialog with Consumers : A Cross-Industry Multiple-Case Study of Polish Exporters
PBN-AR
Instytucja
Kolegium Gospodarki Światowej (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Informacje podstawowe
Główny język publikacji
en
Czasopismo
Journal of Management and Business Administration. Central Europe (13pkt w roku publikacji)
ISSN
2450-7814
EISSN
2450-8829
Wydawca
DOI
URL
Rok publikacji
2018
Numer zeszytu
4
Strony od-do
64-88
Numer tomu
26
Link do pełnego tekstu
Identyfikator DOI
Liczba arkuszy
1,25
Autorzy
(liczba autorów: 2)
Słowa kluczowe
PL
dialog
konsumenci
producenci
studium przypadku
EN
dialog
consumers
multiple case-study
Internet
Nagrody
Praca wybitna
Nagroda
Outstanding paper diploma at the 5th AIB-CEE Chapter Annual Conference on International Entrepreneurship as the Bridge Between International Economics and International Business, 12-14 September 2018, Cracow, Poland.
przyznana przez zagranicznego towarzystwa naukowego w roku 2018
Uzasadnienie: The best paper in Track 7 "Global marketplace and international marketing around the globe".
Cechy publikacji
original-article
Inne
System-identifier
7813c8d2-3bc8-44cf-927e-6722cf13f048
CrossrefMetadata from Crossref logo
Cytowania
Liczba prac cytujących tę pracę
Brak danych
Referencje
Liczba prac cytowanych przez tę pracę
Brak danych