×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Analiza preferencji słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku z wykorzystaniem wybranych metod niesymetrycznego skalowania wielowymiarowego
  • Tytuły w innych językach:
    The Preference Analysis of University of Third Age Members Using Selected Asymmetric Multidimensional Scaling Methods
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2014,  numer nr 195
  • 216-224
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-0596b896-e5e5-423f-b223-3ad24ccf058f
  • uek-171356309
  • 10.08.2015 08:11:12
  • Artur Zaborski [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Borg I., Groenen P.: Modern multidimensional scaling. Theory and applications. Second Edition. Springer-Verlag, New York 2005.
  2. Chino N.: A graphical technique for representing the asymmetric relationship between N objects. "Behaviometrika" 1978, No. 5.
  3. DeSarbo W.S., Kim J., Choi S.C., Spaluding M.: A Gravity-Based Multidimensional Scaling Model for Deriving Spatial Structures Underlying Consumer Preference/ Choice Judgments. "Journal of Consumer Research" 2002, Vol. 29.
  4. Harshman R.A., Green P.E., Wind Y., Lundy M.E.: A model for the analysis of asymmetric data in marketing research. "Marketing Science" 1982, Vol. I, No. 2.
  5. Holyoak K.J., Gordon P.C.: Social reference points. "Journal of Personality and Social Psychology" 1983, No. 44.
  6. Shepard R.N.: Analysis of Proximities: Multidimensional Scaling with an Unknown Distance Function. Part I and II. "Psychometrika" 1962, Vol. 27, No. 1, 2.
  7. Tversky A., Gati I.: Features of similarity. "Psychological Review" 1982, No. 89. Zaborski A: Analiza unfolding z wykorzystaniem modelu grawitacji. W: Taksonomia 20.
  8. Klasyfikacja i analiza danych - teoria i zastosowania. Red. K. Jajuga, M. Walesiak. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2013, nr 278.
  • DeSarbo W.S., Kim J., Choi S.C., Spaluding M.: A Gravity-Based Multidimensional Scaling Model for Deriving Spatial Structures Underlying Consumer Preference/ Choice Judgments. "Journal of Consumer Research" 2002, Vol. 29. - J CONSUM RES