×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • 07.08.2015 18:31:04
  • Edyta Abramek [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Gach D.: Pozyskiwanie i wykorzystywanie wiedzy klientów. "e-mentor" 2008, No 1(23).
  2. Gajewski Ł.: Prosumpcja - praktyki konsumenckiej innowacyjności. "e-mentor" 2009, No 2(29).
  3. Gajewski Ł.: Wykorzystanie koncepcji mądrości tłumu do przyspieszenia tempa rozwoju technologicznego. "e-mentor" 2010, No 5(37).
  4. Hyla M.: Przewodnik po e-learningu. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005.
  5. Quain B.: Pro-Sumer Power! How to Create Wealth by Buying Smarter, Not Cheaper! INTI Publishing & Resource Books, Tampa, Florida 2008.
  6. Romanowska M.: Podejmowanie decyzji w organizacji. In: Podstawy zarządzania. M. Strużycki (ed.). Warszawa 2008.
  7. Stanek St., Pańkowska M., Abramek E.: Doświadczenia wirtualnej edukacji na przykładzie projektu econet - wirtualna przestrzeń współpracy akademii ekonomicznych. Centrum Badań i Ekspertyz, Katowice 2006.
  8. Tiwana A.: Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM. Wydawnictwo Placet, Warszawa 2003.
  9. Walczak W.: Czynniki i uwarunkowania wpływające na decyzje w zarządzaniu organizacją. "e-mentor" 2012, No 3(45).
  • Gajewski Ł.: Prosumpcja - praktyki konsumenckiej innowacyjności. "e-mentor" 2009, No 2(29). - e-mentor