×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Wpływ korporacji transnarodowych na kształt współczesnego rynku turystycznego
  • Tytuły w innych językach:
    The Influence of Transnational Corporations on the Contemporary Tourism Market
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2012,  numer nr 116
  • 25-34
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-25c8d912-4565-48d0-b336-99a11b4746d8
  • uek-171233779
  • 13.08.2015 13:29:38
  • Magdalena Kachniewska [1]
  • [1] Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Alcouffe A., Coulomb F.: Small and Medium-sized Business in European Tourism Sector. OECD, Touluse, Paris 1993.
  2. Kachniewska M.: Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego. SGH, Warszawa 2009.
  3. Masłowski A.: Przejawy globalizacji na rynku usług hotelarsko-gastronomicznych. WSHiFM, Warszawa 2005.
  4. Tourism Distribution Channels: Practices, Issue and Transformations. Red. D. Buhalis, E. Laws. Continuum, London 2001.
  5. Weiermair K.: Improvements in Competitiveness for Tourism Enterprises through New Forms and Regimes of Governance. Seminar on Tourism Policy and Economics Growth, Berlin, 6-7 March 2001.
  6. Wolak-Tuzimek A.: Makroekonomiczne warunki funkcjonowania MŚP. W: Teoria i praktyka ekonomii a konkurencyjność gospodarowania. Difin, Warszawa 2006.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań