×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Aktywność marketingowa przedsiębiorstw przemysłu piekarniczego funkcjonujących w regionie częstochowskim warunkiem ich rozwoju
  • Tytuły w innych językach:
    Marketing Activities of Banking Companies Functioning in Częstochowa Region as a Condition of Their Development
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2009,  tom 2,  numer 1
  • 125-133
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-2f2ee616-c5dc-48a1-b9e3-596d7efc5846
  • 7566
  • 11.10.2015 14:56:59
  • Agnieszka Puto [1]
  • [1] Czestochowa University of Technology
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. O. Langego, Wrocław 2002.
  2. Churchill G. A., Badania marketingowe, Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002.
  3. Penc J., Innowacje i zmiany w firmie, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1999.
  4. Podstawy ekonomiki i zarządzania przedsiębiorstwem, pod red. J. Kortana, Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa 1997.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań