×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Zaufanie, satysfakcja i lojalność studentów wobec wydziałowego serwisu WWW – wyniki badania eksploracyjnego
  • Tytuły w innych językach:
    Trust, satisfaction and loyalty of students to faculty website – the results of exploratory study
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2014,  tom XXI,  numer 8
  • 1029-1035 (CD)
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-3d665062-bbda-44fb-b7c5-e02f7176934a
  • 02.10.2015 12:42:55
  • Dariusz Dąbrowski [1]
  • [1] Politechnika Gdańska
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Anderson, R. E., & Swaminathan, S. (2011). Customer satisfaction and loyalty in e-markets: A PLS path modeling approach. Journal of Marketing Theory and Practice, 19 (2), 221-234.
  2. Ball, D., Coelho, P. S., & Machas A. (2004). The role of communication and trust in explaining customer loyalty. An extension to the ECSI model. European Journal of Marketing, 38(9/10), 1272-1293.
  3. Basińska, B., Dąbrowski, D., & Sikorski, M. (2013). Usability and relational factors in user-perceived quality of online services. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 158, 18-28.
  4. Coelho, P. S., & Hensler, J. (2012). Creating customer loyalty through service customization. European Journal of Marketing, 46(3/4), 331-356.
  5. Cristobal, E., Flavian, C., & Guinaliu, M. (2007). Perceived e-service quality (PeSQ). Measurement validation and effects on consumer satisfaction and web site loyalty. Managing Service Quality, 17(3), 317-340.
  6. Dai, H., Haried, P., & Salam, A. F. (2011). Antecedents of online service quality, commitment and loyalty. Journal of Computer Information Systems, Winter, 1-11.
  7. Dąbrowski, D. (2012). Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 711(25), 379-380.
  8. Hair, J. F., Hult, G. T. M., Ringle, C. M., & Sarstedt, M. (2014). A Primer on Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM). Los Angeles: Sage Publications.
  9. Kristensen, K., Martensen, A., & Gronholdt, L. (2000). Customer satisfaction measurement at Post Denmark: Results of application of the European Customer Satisfaction Index Methodology. Total Quality Management, 11(7), 1007-1015.
  • Kristensen, K., Martensen, A., & Gronholdt, L. (2000). Customer satisfaction measurement at Post Denmark: Results of application of the European Customer Satisfaction Index Methodology. Total Quality Management, 11(7), 1007-1015. - ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
  • Dai, H., Haried, P., & Salam, A. F. (2011). Antecedents of online service quality, commitment and loyalty. Journal of Computer Information Systems, Winter, 1-11. - J COMPUT INFORM SYST
  • Ball, D., Coelho, P. S., & Machas A. (2004). The role of communication and trust in explaining customer loyalty. An extension to the ECSI model. European Journal of Marketing, 38(9/10), 1272-1293. - EUR J MARKETING
  • Coelho, P. S., & Hensler, J. (2012). Creating customer loyalty through service customization. European Journal of Marketing, 46(3/4), 331-356. - EUR J MARKETING
  • Dąbrowski, D. (2012). Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 711(25), 379-380. - Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
  • Basińska, B., Dąbrowski, D., & Sikorski, M. (2013). Usability and relational factors in user-perceived quality of online services. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 158, 18-28. - Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • Cristobal, E., Flavian, C., & Guinaliu, M. (2007). Perceived e-service quality (PeSQ). Measurement validation and effects on consumer satisfaction and web site loyalty. Managing Service Quality, 17(3), 317-340. - MANAG SERV QUAL