×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach
  • Tytuły w innych językach:
    Information Systems in Acquiring, Storing and Analysing Customer Information
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2014,  numer nr 187
  • 48-61
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-4961793b-e5dc-4d39-b87b-c694472a1c66
  • uek-171298071
  • 10.08.2015 08:23:44
  • Tomasz Bartuś [1]
  • Kamila Bartuś [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Aurelie D., Laid B.: The Alignment between Customer Relationship Management and IT Strategy. Proceedings of the Southern Association for Information Systems Conference, Richmond, USA 2008.
  2. Bartuś T., Bartuś K.: Zastosowanie analitycznych systemów zarządzania relacjami z klientami w przetwarzaniu wiedzy o klientach rynku elektronicznego. W: Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. Red. C.M. Olszak, E. Ziemba. Wydawnictwo UE, Katowice 2012.
  3. Bartuś T.: Systemy zarządzania relacjami z klientami na potrzeby organizacji opartych na wiedzy. W: Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych. Red. C.M. Olszak, E. Ziemba. Wydawnictwo UE, Katowice 2010.
  4. Buttle F.: Customer Relationship Management. Butterworth-Heinemann, Oxford 2009.
  5. Kracklauer A., Mills D., Seifert D.: Collaborative Customer Relationship Management: Taking CRM to the Next Level. Springer-Verlag, Berlin Heidelberg 2004.
  6. Minna R., Aino H.: Customer Knowledge Management Competence: Towards a Theoretical Framework. Proceedings of the 38th Hawaii International Conference on System Sciences 2005.
  7. Nykamp M.: The Customer Differential: The Complete Guide to Implementing Customer Relationship Management. Amacom, New York 2001.
  8. Olszak C.M., Bartuś T.: Multi-agent Framework for Social Customer Relationship Management Systems. Proceedings on InSite 2013, Informing Science and IT Education, Portugal 2013.
  9. Payne A., Frow P.: A Strategic Framework for Customer Relationship Management. "Journal of Marketing" 2005, 69(4).
  10. Peppers D., Rogers M.: Managing Customer Relationships: A Strategic Framework. John Wiley & Sons, New Jersey 2011.
  11. Shanmugasundaram S.: Customer Relationship Management: Modern Trends And Perspectives. PHI Learning Pvt., 2010.
  12. Thompson E.: What's 'Hot' in CRM Applications in 2012. Gartner Group, 2012, http:// www.gartner.com/id=1989715 [23.07.2013].
  13. Tuzhilin A.: Customer Relationship Management and Web Mining: The Next Frontier. "Data Ming Knowledge Discovery" 2012, 24(3).
  14. Wilde S.: Improving Customer Relationship Through Knowledge Application. Springer Verlag, Berlin Heidenberg 2011.
  15. crm.dynamics.com/pl-pl/home [27.07.2013].
  16. minicrm.pl.
  17. www.bpsc.com.pl.
  18. www.oracle.com/us/products/applications/crmondemand/index.html [14.07.2013].
  19. www.sap.com/poland/solutions/business-suite/crm/index.epx [11.08.2013].
  20. www.sugarcrm.com.
  21. www.teradata.com/business-needs/customer-relationship-management [02.08.2013].
  22. www.unit4teta.pl.
  23. www.vtiger.com.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań