×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Wpływ produktu turystycznego na zachowania rynkowe konsumentów
  • Tytuły w innych językach:
    The impact of the tourism product on the consumers market behaviour
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2015,  tom 26,  numer 1
  • 121-128
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-4e08da16-b2c7-40ce-a4a9-fdcf9b006ed8
  • bwmeta1.element.desklight-eb3b3b5c-ecee-4778-985f-c7a7ee783022
  • 09.09.2015 11:06:09
  • Leszek Rudnicki [1]
  • [1] Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Wydział Zarządzania i Turystyki [2674]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Altkorn, J. (red.) (2002). Podstawy marketingu. Kraków: Instytut Marketingu. ISBN 83-900698-8-1.
  2. Gołembski, G. (1998). Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej. Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. ISBN 83-87152-48-X.
  3. Holloway, J.Ch., Robinson, Ch. (1997). Marketing w turystyce. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1108-2.
  4. Kaczmarek, J., Stasiak, A., Włodarczyk, B. (2005). Produkt turystyczny. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1564-9.
  5. Kotler, Ph. (1994). Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & S-ka. ISBN 83-85205-42-X.
  6. Middleton, V.T.C. (1996). Marketing w turystyce. Warszawa: Polska Agencja Promocji Turystyki. ISBN 83-86800-25-9.
  7. Mruk, H., Rutkowski, I.P. (1999). Strategia produktu. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1165-1.
  8. Walas, B. (2003). Rynek francuski i założenia marketingu turystycznego Polski. Studia Turystyczne (numer zerowy). Warszawa: Stowarzyszenie Ekspertów Turystyki.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań