×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Technologie informacyjne i kapitał intelektualny jako filary efektywnej budowy przewagi konkurencyjnej
  • Tytuły w innych językach:
    Information technologies and intellectual capital as pillars in building competitive advantage
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2007,  numer 1(10)
  • 179-187
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-56e5f130-7464-46e4-b82a-97bbdd415eac
  • bwmeta1.element.desklight-05dd049d-de48-4b1a-aab9-73eb3fb41923
  • 05.10.2015 14:53:02
  • Rafał Krzykawski [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Wydział Zarządzania
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Antczak Z. 2004. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa: wybrane zagadnienia praktyki i teorii zarządzania funkcją personalną w świetle badań. Warszawa – Kluczbork: Antykwa. ISBN 83-87493-97-X.
  2. Brynjolfsson E., Hitt L.M. 1996. Paradox lost? Firm-level evidence on the returns to information systems spending. "Managment Science", no 17.
  3. Carr N. 2003. IT doesn’t Matter. "Harvard Business Review", no 5.
  4. Carr N. 2004. Does IT Matter? Boston: Harvard Business School Press.
  5. Dobija M. 2006. Theories of Chemistry and Physics Applied to Developing an Economic Theory of Intellectual Capital. "Social Science Research Network" [online]. Dostępne w Internecie: ssrn.com.
  6. Global Competitiveness Report 2006–2007. 2007. [online]. Dostępne w Internecie: http://www.weforum.org/pdf/Global_Competitiveness_Reports/Reports/gcr_2006/gcr2006_rankings.pdf.
  7. Kasprzak T. (red.). 2006. W kierunku rozszerzonego przedsiębiorstwa: analiza sektora rozwoju ICT w Polsce. Warszawa: Difin. ISBN 83-7251-653-7.
  8. Kwiatkowska L. 2004. Wpływ Internetu na przekształcenie przedsiębiorstw. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw", nr 7.
  9. Nonaka I., Takeuchi H. 2000. Kreowanie wiedzy w organizacji: jak spółki japońskie dynamizują procesy innowacyjne. Warszawa: Poltext. ISBN 83-8689-099-1.
  10. Soete L., Weel B. 2005. The Economics of the Digital Society. Chelteham (UK): Edward Elgar.
  11. Sokołowska A. 2005. Zarządzanie kapitałem intelektualnym w małym przedsiębiorstwie. Warszawa: Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. ISBN 83-917004-9-6.
  12. Sokołowska A. 2006. Efektywność intelektualna produktem świadomego kreowania przestrzeni intelektualnej w przedsiębiorstwie [online]. "E-mentor", nr 2. Dostępne w Internecie: E-mentor.edu.pl.
  13. Szyszka G., Śliwczyński B. (red.). 2004. Elektroniczna gospodarka w Polsce: raport 2003. Poznań: Instytut Logistyki i Magazynowania. ISBN 83-8734-466-4.
  14. Tansey S.D. 2003. Business, Information Technology and Society. London – New York: Routledge. ISBN 0-415-19213-7.
  15. Zacher L.W. (red.). 1997. Problemy społeczeństwa informacyjnego: elementy analizy, ewaluacji i prognozy. Warszawa: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. ISBN 83-86846-12-7.
  16. Zienkowski L. (red.). 2003. Wiedza a wzrost gospodarczy. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. ISBN 83-7383-05209.
  • Carr N. 2003. IT doesn’t Matter. "Harvard Business Review", no 5. - Harv. Bus. Rev.