×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Elementy marketingu partnerskiego w nowoczesnym zarządzaniu firmą turystyczną
  • Tytuły w innych językach:
    Izabela Sowier-Kasprzyk, Elements of Partnership Marketing of Tourist Services in Modern Management of a Tourist Company
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2009,  tom 2,  numer 1
  • 105-113
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-5a49372d-9f7b-42e3-8eb1-3f137f16e717
  • 7564
  • 11.10.2015 14:56:07
  • Sławomir Kowalski [1]
  • Izabela Sowier-Kasprzyk [2]
  • [1] Czestochowa University of Technology
  • [2] Czestochowa University of Technology,
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Dejnak A., CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, Wydawnictwo Helion S.A., Wrocław 2002.
  2. Gaworecki W. W., Turystyka, PWE, Warszawa 1997.
  3. Gordon I. H., Relacje z klientem, marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
  4. Marcinkiewicz C., Marketing usług turystycznych, WWZPCz, Częstochowa 2003.
  5. Mazur A. D., Jaworska K., CRM Zarządzanie Kontaktami z Klientami, Madar Sp.z o.o., Zabrze 2001.
  6. Mazurek-Łopacińska K., Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2002.
  7. Payne A., Marketing usług, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997.
  8. Pluta-Olearnik M., Marketing usług, PWN, Warszawa 1994.
  9. Storbacka K., Lehtinen J. L., Sztuka budowania trwałych związków z klientem, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001.
  10. Tkaczyk J., Skuteczna sprzedaż. Poradnik działu handlowego i marketingu, C.H. Beck, Warszawa 2004.
  11. Wiersema F., Jak zdobyć klienta, Oficyna Wydawnicza „Logos”, Warszawa 1999.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań