×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Couchsurfing jako nowy produkt turystyczny
  • Tytuły w innych językach:
    Couchsurfing as a touristic product
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2015,  tom 26,  numer 1
  • 129-138
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-5e45aac8-05a1-4a53-945e-9c732dc4690f
  • bwmeta1.element.desklight-e62da08a-bd3f-44e3-a250-5e96bbbf630c
  • 09.09.2015 11:09:05
  • Krzysztof Sala [1]
  • [1] Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. lejziak, W., Marciniec, T. (2003). Międzynarodowe organizacje turystyczne. Kraków: Albis. ISBN 83-906452-3-8.
  2. Bombol, M., Dąbrowska, A. (2003). Czas wolny. Konsument, rynek, marketing. Warszawa: Liber. ISBN 83-88170-53-8.
  3. CouchSurfing (2013). W: Wikipedia: the Free Encyclopedia [online, dostęp: 2014-06-03]. Dostępny w Internecie: www.wikipedia.org/wiki/Couchsurfing.
  4. Couchsurfing (po 2004). About Us ‒ Couchsurfing Story [online, dostęp: 2014-06-03]. Dostępny w Internecie: wwwcouchsurfing.org/n/about.
  5. Couchsurfing. Statistics about Couchsurfing [online, dostęp: 2014-06-03]. Dostępny w Internecie: www.couchsurfing.org.statistics.
  6. Couchsurfing. Travel the World, Explore Your City and Host New Friends [online, dostęp: 2014-06-03]. Dostępny w Internecie: www.couchsurfing.com.
  7. Dziedzic, E. (2010). Regionalne badania konsumentów usług turystycznych. Warszawa: Polska Organizacja Turystyczna. ISBN 978-83-7336-313-7.
  8. Gaworecki, W. (2010). Turystyka. Warszawa: PWE. ISBN 978-83-208-1871-0.
  9. Gołembski, G. (2009). Kompendium wiedzy o turystyce. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 978-83-01-15814-9.
  10. Kowalczyk, A. (2010). Turystyka zrównoważona. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 978-83-01-16491-1.
  11. Luitweiler, B. (1999). The Seeds of Servas. Opening Doors for Peace. US Servas 50th Anniversary National Conference in San Francisco.
  12. Rudnicki, L. (2004). Zachowania rynkowe nabywców. Mechanizmy i uwarunkowania. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. ISBN 83-7252-204-9.
  13. Słaby, T. (2005). Are the Poles increasingly well off? Studies and Works of the Collegium of Management and Finance, 63.
  14. The Hospitality Club (po 2002). About Us ‒ The Hospitality Club Story [online, dostęp: 2014-06-03]. Dostępny w Internecie: www.hospitalityclub.org/hospitalityclub/about.htm.