×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Strategie ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw jako dostawców marek własnych dla międzynarodowych sieci handlowych
  • Tytuły w innych językach:
    Applying the Role of Private Labels' Suppliers to International Retailing Chains within the Strategy of Polish Companies' Overseas Expansion - Determinants and Trends
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2012,  numer nr 116
  • 209-217
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-6ca77e8d-2867-44fe-9c65-0a88ff72f5eb
  • uek-171234679
  • 13.08.2015 13:39:26
  • Zbigniew Spyra [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Bryła P., Domański T.: Marketing produktów żywnościowych. PWE, Warszawa 2010.
  2. Domański T.: Strategie rozwoju handlu. PWE, Warszawa 2005.
  3. Gorynia M.: Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw. PWE, Warszawa 2007.
  4. Grzegorczyk W.: Marketing na rynku międzynarodowym. Wolters Kluwer, Kraków 2009.
  5. Kobielska Z.: Sieci w roli eksportera. "Fresh & Cool Market" 2008, listopad.
  6. Kumar N., Steenkamp J.B.: Strategia marek własnych. Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2010.
  7. Lincoln K., Thomassen L.: Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta. Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.
  8. Marketing międzynarodowy. Uwarunkowania, instrumenty, tendencje. Red. E. Duliniec. SGH, Warszawa 2007.
  9. Obidzińska E.: Marka kontra marka. "Fresh & Cool Market" 2009, nr 9.
  10. Obidzińska E.: Marka - nie dla każdego? "Fresh & Cool Market" 2009, nr 12.
  11. Strategie marketingowe eksporterów. Red. A. Czubała, R. Niestrój, J.W. Wiktor. UE, Kraków 2010.
  12. Tifferet S., R. Herstein R.: The Effect of Individualism on Private Brand Perception: Cross-culture Investigation. "Journal of Consumer Marketing" 2010, No. 4.
  13. Zarządzanie silną marką. Red. M.K. Witek-Hajduk. Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011.
  14. www.dlahandlu.pl
  15. www.portalspozywczy
  16. www.eksporter.gov.pl
  17. www.paiz.gov.pl
  • Tifferet S., R. Herstein R.: The Effect of Individualism on Private Brand Perception: Cross-culture Investigation. "Journal of Consumer Marketing" 2010, No. 4. - Journal of Consumer Marketing