×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Usability and Relational Factors in User-Perceived Quality of Online Services
  • Tytuły w innych językach:
    Czynniki użytecznościowe i relacyjne w kształtowaniu jakości postrzeganej usług on-line
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2013,  numer nr 158
  • 18-28
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • angielski
  • article-6fc88424-b1da-4782-8e4e-c2538d7da21a
  • uek-171268611
  • 07.08.2015 18:32:14
  • Beata Basińska [1]
  • Dariusz Dąbrowski [1]
  • Marcin Sikorski [1]
  • [1] Gdansk University of Technology, Poland
  • Brak afiliacji
  1. Dariusz Dąbrowski, Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów www a lojalnością. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2014; nr 195, 21-32
  2. Dariusz Dąbrowski, Zaufanie, satysfakcja i lojalność studentów wobec wydziałowego serwisu WWW – wyniki badania eksploracyjnego. MARKETING I RYNEK 2014; XXI, 8, 1029-1035 (CD)
  1. Amir C.: Customer Loyalty towards Online Service Provider: Theoretical Model of Relational Determinants towards Travel Website. IADIS International conference e-Commerce 2008, p. 136-143.
  2. Dix A., Finlay J. Abowd G., Beale R.: Human-Computer Interaction. Prentice Hall, 2004.
  3. Flavian C., Guinaliu M., Guerra M.: The Role Played by Perceived Usability, Satisfaction and Consumer Trust on Website Loyalty. "Information & Management" 2006, Vol. 43, Iss. 1, January, p. 1-14.
  4. Hochberg Y.: A Sharper Bonferroni Procedure for Multiple Tests of Significance. "Biometrika" 1988, Vol. 75, No 4, p. 800-802.
  5. Jun M., Shaohan C.: The Key Determinants of Internet Banking Service Quality: A Content Analysis. "International Journal of Bank Marketing" 2001, Vol. 19, No 7, p. 276-291.
  6. Kąciak E.: Pomiar i analiza danych. In: J. Bazarnik et al. (eds.): Badania marketingowe. Metody i oprogramowanie komputerowe. Canadian Consortium of Management Schools, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Warszawa-Kraków 1992, p. 51-72.
  7. Nielsen J.: Designing Web Usability. New Riders Publishing, Indianapolis 2000.
  8. Petre M., Minocha S., Roberts D.: Usability Beyond the Website: An Empirically-Grounded E-Commerce Evaluation Instrument for the Total Customer Experience. "Behaviour & Information Technology" 2006, Vol. 25, Iss. 2, p. 189-203.
  9. Schneider J., Stickdorn M.: This Is the Service Design Thinking. BIS Publications, Amsterdam 2011.
  10. Sikorski M.: User-System Interaction Design in IT Projects. Politechnika Gdańska, Gdańsk 2012.
  11. Sikorski M., Dąbrowski D., Garnik I., Redlarski K.: Badanie oczekiwań użytkowników w zakresie jakości usług on-line. Raport techniczny, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2012.
  12. Tullis T., Albert B.: Measuring the User Experience. Morgan Kaufman, Burlington, MA 2008.
  • Flavian C., Guinaliu M., Guerra M.: The Role Played by Perceived Usability, Satisfaction and Consumer Trust on Website Loyalty. "Information & Management" 2006, Vol. 43, Iss. 1, January, p. 1-14. - Inf. Manage.
  • Jun M., Shaohan C.: The Key Determinants of Internet Banking Service Quality: A Content Analysis. "International Journal of Bank Marketing" 2001, Vol. 19, No 7, p. 276-291. - International Journal of Bank Marketing