×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • 10.08.2015 08:09:45
  • Mariusz Łapczyński [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Breiman L., Friedman J.H., Olshen R.A., Stone C.J.: Classification and Regression Trees. Wadsworth International Group, Belmont, CA, 1984.
  2. Gatnar E.: Nieparametryczna metoda dyskryminacji i regresji. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  3. Gummesson E.: Total relationship marketing. Third Edition. Butterworth-Heinemann, Oxford 2008.
  4. Łapczyński M.: Drzewa klasyfikacyjne w badaniach rynkowych i marketingowych. UE w Krakowie, Kraków 2010.
  5. Lindahl W.E., Winship C.: A Logit Model with Interactions for Predicting Major Gift Donors. "Research in Higher Education" 1994, Vol. 35, No. 6.
  6. Sheth J.N., Parvatiyar A.: Relationship Marketing in Consumer Markets. Antecedents and Consequences. W: Handbook of Relationship Marketing. Eds. J.N. Sheth, A. Parvatiyar. Sage Publications, California 2000.
  7. Steinberg D., Cardell N.S.: The hybrid CART-logit model in classification and data mining, www.salford-systems.com, 1998 [10.01.2008].
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań