×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
  • Tytuły w innych językach:
    International Researches of E-Consumers Behaviors - Types, Approaches, Dimensions
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2014,  numer nr 187
  • 145-155
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-74ac4ddc-6f7d-41f2-86b3-bfc3e7036236
  • uek-171299253
  • 10.08.2015 08:24:43
  • Magdalena Jaciow [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Badania rynku. Metody, zastosowania. Red. Z. Kędzior. PWE, Warszawa 2005.
  2. Jaciow M.: Efektywność badań marketingowych. "Marketing i Rynek" 2007, nr 2.
  3. Jaciow M.: Efektywność badań marketingowych w przedsiębiorstwach. "Marketing i Rynek" 2007, nr 5.
  4. Jaciow M., Wolny R.: Polski e-konsument. Typologia, zachowania. Onepress, Gliwice 2011.
  5. Jaciow M., Wolny R., Stolecka-Makowska A.: E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań. Onepress, Gliwice 2013.
  6. Kaczmarczyk S.: Badania marketingowe. Metody i techniki. PWE, Warszawa 2002.
  7. Kaden R.J.: Badania marketingowe. PWE, Warszawa 2008.
  8. Kaniewska-Sępa A., Leszczyński G., Pilarczyk B.: Badania marketingowe na rynku business- to-business. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
  9. Karcz K.: Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe. PWE, Warszawa 2004.
  10. Kieżel E.: Badania rynku a decyzje gospodarstw domowych. Wydawnictwo AE, Katowice 1995.
  11. Kłeczek R.: Aspekty metodologiczne projektów badawczych w marketingu. W: Badania marketingowe - nowe wyzwania. Red. K. Mazurek-Łopacińska. Wydawnictwo UE, Wrocław 2010.
  12. McDaniel C.D., Gatek R.H.: Marketing Research. The Impact of the Internet. John Wiley & Sons, New York 2002.
  13. Rynkowe zachowania konsumentów. Red. E. Kieżel. Wydawnictwo AE, Katowice 1999.
  14. Usunier J.-C.: International and Cross-Cultural Management Research. Sage Publications, London 1998.
  15. Wiktor J.W., Oczkowska R., Żbikowska A.: Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki. PWE, Warszawa 2008.
  • Jaciow M.: Efektywność badań marketingowych. "Marketing i Rynek" 2007, nr 2. - Marketing i Rynek
  • Kłeczek R.: Aspekty metodologiczne projektów badawczych w marketingu. W: Badania marketingowe - nowe wyzwania. Red. K. Mazurek-Łopacińska. Wydawnictwo UE, Wrocław 2010. - PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
  • Jaciow M.: Efektywność badań marketingowych w przedsiębiorstwach. "Marketing i Rynek" 2007, nr 5. - Marketing i Rynek