×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Koncepcja zarządzania wiedzą i rozwojem przedsiębiorstwa
  • Tytuły w innych językach:
    A concept for knowledge and corporate development management
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2015,  tom 26,  numer 1
  • 169-178
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-7e3a3b97-cfb4-4f06-9abc-55ef215f2b30
  • bwmeta1.element.desklight-97fc035f-bd2c-4c8a-8aa4-e9c2df7b0584
  • 09.09.2015 11:18:40
  • Adam Stabryła [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Wydział Zarządzania
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Anthony, S.D., Johnson, M.W., Sinfield, J.V., Altman, E.J. (2010). Przez innowację do wzrostu: jak wprowadzić innowację przełomową. Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer business. ISBN 978-83-7526-708-2.
  2. Białoń, L. (red.) (2010). Zarządzanie działalnością innowacyjną. Warszawa: Placet. ISBN 978-83-7488-153-1.
  3. Davenport, T.H. (2007). Zarządzanie pracownikami wiedzy. Kraków: Wolters Kluwer Polska. ISBN 978-83-7526-030-4.
  4. Dolińska, M. (2010). Innowacje w gospodarce opartej na wiedzy. Warszawa: PWE. ISBN 978-83-208-1877-2.
  5. Jasiński, A.H. (2014). Innowacyjność w gospodarce Polski. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. ISBN 978-83-63962-43-2.
  6. Kowalczyk, A., Nogalski, B. (2007). Zarządzanie wiedzą. Koncepcje i narzędzia. Warszawa: Difin. ISBN 978-83-7251-694-7.
  7. Mikuła, B. (2006). Organizacje oparte na wiedzy. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie. ISBN 83-7252-302-9.
  8. Perechuda, K. (red.) (2005). Zarzadzanie wiedzą w przedsiębiorstwie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 83-01-14492-0.
  9. Pomykalski, A. (2001). Zarządzanie innowacjami. Warszawa–Łódź: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 83-01-13480-1.
  10. Skyrme, D.J. (1999). Knowledge Networking. Creating the Collaborative Enterprises. Oxford: Butterworth-Heinemann. ISBN 0-7506-3976-8.
  11. Stabryła, A. (2005). Categorization as an instrument in managing company development capacity. Argumenta Oeconomica Cracoviensia, 3.
  12. Stabryła, A. (red.) (2009). Doskonalenie struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy. Warszawa: C.H. Beck. ISBN 978-83-255-0237-9.
  13. Stabryła, A. (red.) (2012). The Opportunities for Constraints to Organizational Development in the Information Society. Kraków: Mfiles.pl. ISBN 978-83-935104-0-5.
  14. Zahay, D., Griffin, A. (2004). Customer learning processes, strategy selection and performance in business-to-business service firms. Decision Sciences, 35(2).
  • Stabryła, A. (2005). Categorization as an instrument in managing company development capacity. Argumenta Oeconomica Cracoviensia, 3. - Argumenta Oeconomica Cracoviensia
  • Zahay, D., Griffin, A. (2004). Customer learning processes, strategy selection and performance in business-to-business service firms. Decision Sciences, 35(2). - Decis. Sci.